Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-01-2008 16:44:04
Geldzaken & Recht

Ik krijg geen creditcard bij de abn amro. wat nu?

dag eelke,


je kunt bij de kifid een klacht indienen nadat je schriftelijk van deze bank bericht hebt dat zij niet willen zeggen waarom je bent afgewezen.


info kifid:


klachten instituut financiële dienstverlening


http://www.kifid.nl/consumenten/">http://www.kifid.nl/consumenten/


voordat er een klacht bij het kifid kan worden ingediend, moet men eerst een officiële klacht neerleggen bij de desbetreffende bedrijf. als die klacht niet naar behoren wordt afgehandeld of helemaal niet wordt behandeld binnen een redelijke termijn van bijvoorbeeld 30 kalenderdagen, dan kun je een klacht indienen bij het kifid.


kifid
postbus 93257
2509 ag den haag
telefoon 0900-fklacht ofwel 0900-3552248


sukses en vriendelijke groet, read3.