Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-02-2008 21:31:11
Elektronica & TV

Consumenten belangen van aeg

ongelofelijk, wat komt mij dit bekend voor.


wij hebben 5 inbouwapparaten van aeg sinds oktober 2006 en constant problemen ermee. na 2 maanden ging het espressoapparaat stuk. hier zijn ze 2x voor geweest met verkeerde onderdelen. daarna werd er maar een nieuwe besteld. deze kreeg ik in maart 2007. inmiddels is deze ook alweer 2x stuk geweest en heeft ie nieuwe onderdelen gekregen.


ondertussen heeft de combi-magnetron kortsluiting veroorzaakt. hier is ook weer een aantal keer een monteur voor langsgeweest. inmiddels hebben we een nieuwe gekregen dankzij de keukenwinkel.


verder hebben we constant problemen met de vaatwasser. deze liet elke keer vocht door zodat de kasten stuk gaan op den duur. deze heeft ook een keer onderin gelekt en de deur sloot vaak niet. we hebben een nieuwe gekregen maar die laat nog meer vocht door. vandaag kreeg ik weer de deur niet gesloten. inmiddels is het zo dat aeg het geld terugstort (veel minder dan dat wij betaald hebben) en dat we er een kastje neerzetten ipv  vaatwasser. ik heb het helemaal gehad met vaatwassers.


ligt het nou aan mij of aan aeg?


ik moet wel zeggen dat ze goede service leveren en toch ook wel proberen alles op te lossen. je moet er gewoon constant achter aan gaan en de keukenwinkel inlichten. die helpen ook.