Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edwardus
edwardus - 09-02-2008 13:38:32
Computers & Telefonie

Wat nu?.

de winkelier heeft wel een wonderlijke actie ondernomen. ze hadden beter een voorstel vooraf kunnen doen. je hebt namelijk recht op een vergelijkbaar product, of het aankoopbedrag terug. een vergelijkbare camera is er een met een lens, want dat had de originele ook. eigenlijk is een vergelijkbare camera opnieuw een compactcamera met ongeveer dezelfde specs. dat de winkelier dat niet eerst heeft voorgelegd vind ik nogal eigenwijs en niet vanuit de klant gedacht. misschien had hij dit ding nog ergens op de plank liggen en wilde hij er van af, met als leuke bijkomstigheid de extra aanschaf van een losse lens.


volgens mij hoef je dit niet te accepteren en kun je gewoon een vergelijkbaar product verlangen. of aankoopbedrag terug.