Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 12-02-2008 10:20:57
Huishouden & Energie

Gasmeter

asikking@ ik kan uw vraag niet volgen d.w.z. een kennelijk zeer, uitermate, ernstig, vreselijk inadequaat en foutief antwoord van oxxio!!!  oxxio kan geen enkele uitspraak doen over het goed of niet goed werken van uw meter!! uw meter is en blijft eigendom van uw netbeheerder en dat zal bij u continuon zijn. u dient dus bij continuon te zijn voor navraag resp. oxxio, kwalijk dat men dat niet deed, had voor u aktie moeten nbemen bij continuon.


zend uw klacht/vraag m.bt. uw meter naar:


nuon klantenman


antwoordnummer 9039


6800 ez arnhem


u kunt zoals u ziet de brief nog gratis ongefrankeerd verzenden ook.


nuon klantenman is een aparte klachtenafdeling van nuon en continuon en geeft adequaat antwoord naar mijn ervaring.