Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 13-02-2008 21:39:47
Huishouden & Energie

Kwaliteir vloerbedekking

even een update..


de vloerenlegger is vorige week geweest, deze heeft geconstateerd dat mijn klacht gegrond was. dit heeft hij doorgegeven aan de kwantum. ik heb toen de winkel opgebeld van hoe verder. zij kwamen met de oplossing om hetzelfde tapijt weer te gaan leggen ze hadden namelijk een nieuwe rol hangen. ik wilde dit niet omdat mijn vertrouwen was geschaad. na paar keer heen en weer gebel met klantenservice en de winkel vond de filiaalmanager toch dat ik maar in de winkel moest komen kijken naar de nieuwe rol..dus dat hadden we afgesproken.. toen nog geen 10 minuten later belde hij weer op, hij had blijkbaar zelf eens goed gekeken naar het tapijt en gezien dat de kwaliteit toch slecht was en ik kreeg mijn geld terug!


ze hebben van de week de vloer opgehaald en ik heb me geld teruggekregen. ik heb nu me tapijt bij hage vandaan..3 keer zo duur..maar ze konden het binnen 3 werkdagen leggen en ziet er erg mooi uit!


dit even voor de mensen met ooit hetzelfde probleem! gr marion