Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-02-2008 14:36:08
Huishouden & Energie

Ervaring aupingmatrassen

Nog even ter aanvulling:
de topper "superieur" voor onze auping dublin maximus, verttont inmiddels een nog forsere kuil.
het matras is ook niet rechthoekig meer. het heeft een meer ovale afmeting gekregen.

vreselijk slechte kwaliteit dus.

mijn leverancier heeft nieuwe toppers besteld. die "superieur" wil ik niet meer... ik vertrouw dat product van auping niet meer. er wordt me nu de "gewone" "de luxe" geleverd.
auping echter wil dit niet anders regelen alsof het een nieuwe bestelling betreft; levertijd 13 weken!

ze wilden wel graag mijn "superieur" topper hebben... zonder daar iets tegenover te zetten.

bij auping wordt de telefoon opgenomen met "koninklijke auping".
vanuit een ivoren toren wordt de klant genegeerd.
als ik escaleer wordt beloofd dat met mij contact wordt opgenomen.... maar het blijft stil.

ik kan maar één advies geven; blijf weg van auping.
slecht product en totaal geen service. men ziet de klant bij de "koninklijke auping" als gepeupel,,,, grauw.  triest hoor.