Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

poltol
poltol - 01-04-2008 15:26:24
Computers & Telefonie

Telefoon heeft 90% geen bereik

hallo,


lijkt mij simpel. het moet dus in het nieuwe toestel zitten. bij debitel een nieuwe [of tijdelijke vervanger] eisen. al is het maar om te proberen of die het wel doet. hier heeft u niets aan. zo niet, dan debitel in gebreke stellen. zij hebben u iets geleverd wat niet aan de normale gebruiks werkwijze voldoet.


succes, poltol