Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerans - 02-04-2008 13:15:36
Computers & Telefonie

Telefoon heeft 90% geen bereik

Je hebt gewoon garantie op je telefoon en dus moet debitel je een ander toestel geven. ook ik heb enige tijd geleden problemen gehad met mijn toestel en de winkel die mij de nokia leverde heeft  op een gegeven moment een nieuw toestel verstrekt. het is waarschijnlijk een software fout. nogmaals je hebt gewoon recht op garantie en dus uiteindelijke een nieuw toestel. laat je door debitel niet van het kastje naar de muur sturen, want zij zijn verantwoordelijke voor het goed functioneren.