Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
karooij - 02-04-2008 13:35:25
Computers & Telefonie

Telefoon heeft 90% geen bereik

Heb je ook al eens een andere sim in je nieuwe toestel gedaan? dan kun je controleren of het toestel defect is. werkt een andere sim-kaart niet goed in de sony ericsson weet je zeker dat het toestel defect is en kun je daarmee bij debitel aankloppen. mocht debitel blijven volharden in het niet netjes afhandelen van je klacht kun je altijd nog rechtstreeks naar kpn/telfort stappen. vorig jaar had ik een nieuw abbonement met telefoon en problemen met mijn sim-kaart. de belwinkel stuurde me ook van het kastje naar de muur, uiteindelijk kpn rechtstreeks benaderd. daarbij probleem uitgelegd en klacht over belwinkel neergelegd. kpn heeft mijn probleem toen zelf opgelost. is toch service!