Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Telefoon heeft 90% geen bereik
ja, herken dit probleem
zit zelf bij orange en heb 95% geen bereik met mijn abonnement
orange komt zelfs niet voor op mijn disply met netwerk providers !
samsung e-250 zoekt regelmatig tevergeefs naar netwerk
beperkte service/ netwerk zoeken lees ik regelmatig op mijn scherm
toestel nu opgestuurd voor controle ?
helaas blijft dit probleem ook met een vervangende gsm
mogelijk is nu mijn bestaande simkaart defect ?
orange verzint echt van alles om maar biutenspel te blijven, zoeken niet naar een oplossing
slechte zaak, maar ja 1 klant meer of minder
gaat ze te goed, waar kan je heen als consument ?