Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ph
phubert - 05-04-2008 13:57:41
Computers & Telefonie

Welke provider is nog betrouwbaar?????

een goede provider zoeken is hetzelfde als het vinden van een spelt in een hooiberg, naar mijn idee draait het tegenwoordig alleen maar om het realiseren van aansluitingen en klanten aan de haren naar binnen sleuren...


begrijp me niet verkeerd het is 'just business'


inmiddels heb ik 5 jaar adsl, ben destijds ingestapt met een lite-abo van wanadoo op het net van kpn, mn analoge telefoonlijn ernaast perfect, zelfs met de overname naar orange is er niets veranderd tot het moment dat ik van orange de aanbieding kreeg om adsl extra te nemen, en ben één van de slachtoffers geworden die is overgestapt.. naar aanleiding van kassa en de bemiddeling hangt orange nu 1-2x per week aan de telefoon om de boel te herstellen (het lijkt of ze je nu dragen op handen en voeten), afwachten of de toezeggingen nagekomen worden.


hoe stom het ook klinkt, voor alle mensen die ellende hebben met internet+bellen en overige handel over je telefoonlijntje waarvan de meeste techniek overvol zit met kinderziektes, begin er niet aan. ben je het zat, neem gewoon weer een analoge (of isdn) lijn van kpn en een internetprovider op het netwerk van kpn, alles onder 1 dak, het beste is nog directadsl dan heb je maar 1 aanspreekpunt. de frustratie en ellende weegt niet op tegen de 10-25 euro per maand meer voor een goede telefoonlijn en internetverbinding.


goedkoop is duurkoop zei mn vader altijd, ik heb vaak getwijfeld; maar met internetproviders heeft ie wat mij betreft gelijk.