Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 11-04-2008 12:03:07
Vrije tijd & Tuin

Welkomst geschenk meidenmagazine

Ik heb een wel zo mogelijk nog vreemder verhaal. wij zijn al enkele jaren geabonneerd op meidenmagazine. in het najaar was er de mogelijkheid voor abonnees om een zitzak te bestellen voor 25 euro. mijn dochter had hier wel oren naar. wij ons dus aangemeld. ook hier gold: zo lang de voorraad strekt. dus wij dachten: we zien wel. kwam er een brief met een factuur: dan denk je dus, dat we bij de gelukkigen horen en dat er voor ons een zitzak op voorraad ligt. factuur betaald (incl. 7,95 verzendkosten) begin december en het wachten op de zitzak kon beginnen. na een maand maar eens gebeld. ja hoor, het geld was ontvangen, het verzenden kon even duren. 2 weken later weer gebeld: wat bleek: zij hadden een levering niet ontvangen, dus de zitzak was niet op voorraad. dit vond ik al vreemd en heb dit ook aangegeven. maar goed, ze konden elk moment binnen komen werd mij verzekerd. toch maar weer even gewacht. half februari nog niets. weer gebeld. we moesten nog even geduld hebben. begin maart maar weer gebeld. ja, ze waren geleverd, maar niet de kleur die we hadden besteld. of we een andere kleur wilden? prima, maar toch maar even geklaagd dat het vreemd is dat ik dit pas hoor nadat ik het initiatief heb genomen om te bellen, had ik niet gebeld, had ik niets geweten. maar ach, weer alle hoop dat het goed ging komen. de zitzak zou nog dezelfde week worden opgestuurd. de week daarna telefoon: ook de nieuwe kleur was inmiddels op..... (?????? hij was me toch toegezegd????) de kleur die restte, die wilde mijn dochter niet. geen probleem, dan zou de bestelling worden gannuleerd en ik krijg het geld teruggestort. nu zijn we een maand verder en ik heb nog geen geld gezien, dus toch maar weer eens gebeld. krijg ik doodleuk te horen dat dit enkele maanden kan duren, voordat dit verwerkt is. nee, daar was verder niets aan te doen, dat ligt bij de uitgever en de gegevens van de uitgever mogen ze niet verstrekken. wat een brutaliteit! volgens mij gaat het om mijn geld, dat ik heb betaald voor een niet geleverde dienst. dus ik laat het hier uiteraard niet bij zitten. mijn advies: vertrouw niet op de service van meidenmagazine. die is er namelijk niet. ze beloven van alles, maar maken niets waar.