Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-05-2008 16:14:00
Elektronica & TV

Garantiebepalingen blokker

hierbij een laatste update.


eerst even een rectificatie, we hebben de stofzuiger niet in juni 2007 gekocht maar in september 2007.


wij hebben afgelopen zaterdag het verlossende telefoontje gehad. de stofzuiger was klaar.


bij de blokker aangekomen kregen wij hem weer mee met de mededeling dat er een nieuwe motor in zat en dat er geen kosten aan verbonden waren. een productiefoutje in het apparaat zelf.


tot slot toch nog een opmerking gemaakt over het feit dat we hem zolang kwijt zijn geweest, het antwoord: "ach mevrouw......u heeft toch een nieuwe motor?" dat wij met een vlooienplaag hebben gezeten door het warme weer doet dan niet ter zake blijkbaar.    "tja, klagen bij de instanties duurt langer dan de reparatie zelf, mevrouw..". en daar sta je dan met je "goede gedrag"...


blijkbaar onderschatten ze zelf het nut van de artikelen die ze verkopen.