Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 11-06-2008 23:47:18
Huishouden & Energie

Oxxio zijn zaakjes niet op orde?

bedankt voor alle reacties!


ondanks de omstandigheden toch goed om te weten dat je niet alleen staat.


vandaag heeft een medewerkster van oxxio mij gebeld om te zeggen dat de klacht serieus wordt onderzocht, en ik zal op korte termijn een schriftelijke danwel telefonische reactie tegemoet kunnen zien.


@anromach


nogmaals, tot voor kort had ik absoluut geen problemen met oxxio. de jaarafrekening altijd keurig op tijd, restituties zeer snel op mijn bankrekening, concurrerende tarieven, etc. zolang er maar geen wijzigingen zijn, gaat alles schijnbaar goed.


@x3


bedankt voor het aanbod, maar de tarieven heb ik zelf al kunnen vergelijken. de tarieven die ik in mijn 5 jaars contract heb staan zijn in de huidige energiemarkt extreem concurrerend, lees goedkoop. heb ze ook met die van mijn vorige energieleverancier essent vergeleken.


de eerste gedachte die in me opkwam was inderdaad een gevoel van "die willen onder het contract uit, want ze kunnen nu veel meer vangen". maar goed, wellicht is het verstandig om eerst de serieuze reactie van oxxio af te wachten, en ze het voordeel van de twijfel te geven. ik heb uiteindelijk wel hun verlenging contract zwart op wit staan. nu alleen nog zorgen dat het ook daadwerkelijk in hun systeem geactiveerd wordt.