Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fi
fishman1964 - 24-06-2008 08:12:02
Geldzaken & Recht

Thuisbezorgd.nl betaalt niet terug

Het geld komt idd bij thuisbezorgd.nl binnen. zij verrekenen dit met het bedrijf die de bestelling bezorgd. in de mail die ik van hen gekregen heb staat dit:


"geachte heer/mevrouw,



thuisbezorgd.nl betreurt het ten zeerste dat urban food niet bereikbaar
was. uit onze administratie is gebleken dat u uw bestelling op 30-05 om
16:34:16 op onze site heeft gedaan. helaas heeft de eigenaar van het
urban food niet aan ons doorgegeven dat zij gesloten zijn, en heeft hij
ook de fax aan laten staan. hierdoor kreeg thuisbezorgd.nl om 16:35:50
een ontvangstsignaal terug van de fax van urban food, als bevestiging
van ontvangst van uw bestelling.

uiteraard krijgt u het door u betaalde bedrag teruggestort. per
ommegaande zal het bedrag worden teruggeboekt. u kunt het dan binnen 10
dagen verwachten op uw rekening.

onze welgemeende excuses voor deze situatie en het ontstane ongemak".

lijkt me duidelijk. maar goed, hoe dus nu verder?