Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Bestelling attitude holland
hallo,
u heeft niet 1 probleem, maar geeft hier meerdere problemen aan:
1: niet geleverd
2: slechte kwaliteit
3: mankementen
4: slechte service
1: het niet geleverde dient alsnog z.s.m. geleverd te worden.
2: slechte kwaliteit, daar heeft u juist de in het burgerlijk wetboek
aangegeven termijn van 7 werkdagen voor om het artikel te
bekijken..... niet gebruiken!!
3: mankementen, dit valt onder garantie, dus u dient dat artikel
weer terug te sturen, waarna zij dit artikel dienen te repareren of
te vervangen.
4: slechte service, tja dat is relatief.... zolang zij zich maar aan de
afspraken houden, heeft u geen poot om op te staan. het enige
wat u, of een andere klant, kunt doen, is dat bedrijf 'vaarwel' te
zeggen (nadat alles formeel is afgehandeld), en nooit meer
zaken doen met hen, maar dat ligt altijd aan de klant zelf.
gr. hutch