Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vi
vinnius - 21-07-2008 17:30:33
Computers & Telefonie

Storing tele2

Ik heb vorige week een tele2 internet verbinding (met telefoon) trachten op te starten. dat lukte niet, omdat het dsl lampje van de router niet ging branden. kennelijk ontving ik geen adsl signaal. en dan kun je uiteraard niet internetten. na enig heen en weer gebel met de helpdesk heeft die mijn klacht doorgezet naat hun technische dienst. die belde nog dezelfde avond terug met de mededeling dat er ergens in een centrale een probleem was geconstateerd dat eerst moest worden opgelost. dat zou drie werkdagen kunnen duren. dat klopte en daarna werd ik netjes teruggebeld dat het nu zou moeten werken. dat bleek te kloppen, het dsl lampje ging na enige tijd branden en ik kreeg internet verbinding.  hte zou kunnen zijn dat u met een sootgelijk probleem zit. kijk dus of het dsl lampje gaat branden. ik ben tevreden over de helpdesk van tele2 en vooral over hun technische dienst.