Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-07-2008 11:40:59
Computers & Telefonie

Van speedlinq naar telfo(u)(r)t elende

--
http://klantenservice.internet.telfort.nl/van-speedlinq-naar-telfort/algemene-vragen.aspx#faq10558">wat betekent dit voor mijn abonnement?
er verandert voor u vrijwel niets. u behoudt uw e-mailadressen en u blijft gewoon dezelfde abonnementskosten betalen.

uw huidige abonnement gaat ongewijzigd over in een andere merknaam. de snelheid van uw verbinding wordt in de meeste gevallen zelfs iets verhoogd. wilt u uw huidige abonnement toch liever wijzigen? u heeft van ons een nieuwe gebruikersnaam per post ontvangen waarmee u toegang heeft tot http://internet.telfort.nl/abonnementwijzigen/inloggen.html">www.telfort.nl/mijntelfort. hier kunt u online uw abonnement wijzigen.


------ http://klantenservice.internet.telfort.nl/van-speedlinq-naar-telfort/algemene-vragen.aspx


als er niets veranderd in de algemene voorwaarden en dus enkel de naam dan is dit geen reden/heb je geen recht je contract per omgaande te beeindigen helaas.


succes,