Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-08-2008 14:51:38
Geldzaken & Recht

Spaarplan nationaal spaarfonds

Inmiddels zijn we máánden verder, de polis hebben we afgekocht en diverse klachtenbrieven en een schadeclaim neergelegd bij nationaal spaarfonds, die pas na ruim 100 emailberichten uiteindelijk in juni pas hebben gereageerd met de mededeling dat ze het bij hun juridisch adviseur hebben neergelegd. van zijn assistente (die het af moest handelen blijkbaar maar niet over alle gegevens beschikte, dus telefonisch heeft gevraagd diverse stukken door te mailen....wat natuurlijk al heel curieus is) kregen we in de zomervakantie bericht op onze klachtenbrief en schadeclaim, maar ze ging nergens in op onze opmerkingen en vragen w.b. alle misleidende informatie in hun folder en allerlei andere zaken die niet deugen. omdat we er met elkaar dus toch niet uitkomen heb ik vandaag het klachtenformulier aan kifid opgestuurd met alle brieven en emails (wat in de honderden loopt) die ik de afgelopen jaren verstuurd heb. en nu maar afwachten wat zij ervan zeggen. de uitkomst laat ik nog wel weten.