Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerp - 08-09-2008 13:32:02
Computers & Telefonie

Van quicknet naar vodafone.

hallo jan.


inmiddels ben ik er achter gekomen hoe je de e-mails in de box van quicknet kunt lezen. door toeval via google op het goede traject gezet. wel is het raar dat niemand van vodafone helpdesk mij kon vertellen hoe het precies zat. wel wisten ze in no time 38.00 euro van mijn bankrekening af te halen. dus ipv 19.00 euro achteraf 38,00 euro vooruit betalen. reken maar uit welk voordeel hun dit opgeleverd heeft. gek als je iets van hun weten wil zijn ze niet thuis. wel 0,50 ct per minuut betalen voor de gebrekkige helpdesk. als dit hun manier van klantbinding is, is er met de leiding van dit bedrijf structureel iets goed mis.


mvg geert