Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-09-2008 13:41:42
Elektronica & TV

Callcentra beduvelen hun opdrachtgevers??

--voor het uitgaande verkeer maken callcenters vaak gebruik van  predictive dialer welke automatisch een lijst met telefoonnummers draait e.e.a. afhankelijk van de snelheid en de bezetting van de callcenter medewerkers.--


wellicht is dit het probleem, als er een verbinding ergens anders eerder ontstaat verbreekt de jouwe......lijkt me aannemelijker.