Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 29-09-2008 14:37:28
Computers & Telefonie

Opzeggen abbonement

Het is gebruikelijk dat u
1. provider schriftelijk aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging in gebreke stelt met termijn van b.v. 10 werkdagen om de problemen te herstellen. lukt dit niet binnen deze termijn, dan
2. abonnement schriftelijk, aangetekend ontbinden.
3. wordt dit niet ingewilligd dan naar geschillencommmissie.