Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ju
justlisette - 01-10-2008 19:38:14
Computers & Telefonie

Opzeggen abbonement

ik heb ook geprobeerd mijn abonnement op te zeggen bij hi maar wat een drama is dat. bellen, vragen, weer bellen, ander antwoord, dingen gedaan die gevraagd werden, afgekeurd weer bellen. en zodoende twee maanden (a 69,- per maand!) langer abonnement dan ik wilde! ik heb 13 keer gebeld, schurken zijn het!


mij is het niet gelukt maar ik hoor veel om me heen dat mensen wel klachten hebben maar niet klagen. ik zou het dus toch proberen met een brief en anders eventueel naar een geschillencommissie of een comsumentenbond. dit is gewoon niet eerlijk!


succes!!