Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gsm
gsm - 15-10-2008 12:50:43
Computers & Telefonie

Windows update

Nog wat mogelijkheden:

pas op dat norton, speciaal in het deel voor het spam filter, de boel niet saboteert. open het norton venster en controleer met name de opties voor de firewall. zet als proef de firewall tijdelijk uit.

het probleem zit misschien in de experiabox.

zet de pc uit.

zet nu de experiabox eens minstens 5 minuten uit (stroom er af).

je kunt, als je internet plus bellen hebt, dan ook even niet meer bellen of gebeld worden!

na 5 minuten de experiabox weer aansluiten op de stroom en op die manier weer aanzetten (duurt een minuut ongeveer).

dan de pc ook weer aanzetten.
als het niet helpt dan kun je nog de kpn helpdesk raadplegen.



maak een herstelpunt (via start, bureauaccessoires, systeemwerkset, systeemherstel). keuze: herstelpunt maken, volgende, een naam bedenken, enz.
op de pc bij configuratiescherm, netwerkverbindingen de verbindingen controleren. verwijder hier desnoods de hele lan verbinding of zelfs de lan adapter in apparaatbeheer.
na rebooten wordt deze vanzelf weer geinstalleert of je moet met de kpn cd de draadloze netwerkadapter opnieuw installeren.


in ie via menu extra, internetopties, tab verbindingen de lan-instellingen openen.
zorg dat de drie vierkantjes helemaal links niet aangevinkt zijn.
dus geen proxyserver gebruiken en niet automatisch instellingen laten doen.

zie ook: