Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-12-2008 21:36:21
Huishouden & Energie

Nuon feenstra cv ketel service abonnement

Er zijn maar weinig installateurs die hun werk goed doen. ze willen gewoon niet omdat "klanten" altijd maar zeuren en doorgaans de storingen melden in het weekend, want "dan zijn ze toch thuis".
het is een verhaal van 2 kanten met een zeikerige klant en een onwelwillende installateur.

stop ieder geval met die betaal-onzin van dat onderhoudscontract en ga een contract aan met de installateur om de hoek, iemand die u kent, iemand die wel de telefoon opneemt en een afspraak maakt.

en ga ook weg bij de nuon: gewoon te duur en ook zij reageren niet normaal op storingen en andere problemen.

succes.