Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-01-2009 18:54:20
Computers & Telefonie

Acer elende

U schrijft dat de garantie is afgelopen.
naast de fabrieksgarantie bestaat er de wettelijke garantie van drie jaar.

maar belangrijker : de winkelier had u  al veel eerder een passende oplossing (geld terug of een vervangend product) moeten bieden.
zeven maal reparatie: dat betreft duidelijk een ondeugdelijk product.
kijk ook op www.consuwijzer.nl

dat de laptop nu verdwenen is is ook niet uw schuld.
de winkelier moet dit oplossen en daar mag u het slachtoffer niet van zijn.
als dit geen geval is voor de belbus.......

succes, af