Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-12-2004 18:45:53
Elektronica & TV

Senseo kapot?

Mag ik opmerken dat dit soort reacties niet nuttig zijn. 75% van nederland heeft een senseo van philips staan. ik durf te wedden dat niemand de handleiding van de senseo ooit heeft gelezen. daar staat duidelijk in vermeld hoe je dit gebrek zelf kunt voorkomen. inderdaad door de padhouder af en toe (hoeft niet na elke kop koffie) te reinigen, de pads niet verkeerd te plaatsen etc etc. mocht de senseo toch defect zijn, kun je deze kostenloos op het postkantoor verzenden naar een antwoordnummer van philips. deze zorgt ervoor dat het apparaat binnen 14 dagen gerepareerd, kostenloos wordt geretourneerd aan de klant.