Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-12-2004 00:23:42
Geldzaken & Recht

Fout pinnen.

Beste wolferine ik begrijp je goede bedoelingen maar in dit geval was met de mededeling van de vraagstelster dat zij het volledige bedrag had betaald en zij eigenlijk alleen maar wilde weten of het handelen van haar bank correct was de vraag al eerder beantwoord. mat name op de hoofdvraag over de bank moest je het antwoord schuldig en die op bijzaak (betalen of niet) vond ik je antwoord wat ongelukkig omdat kwaadwillend in een dergelijk geval hier munt uit kunnen slaan en ik vind nog steeds dat, ook al maakt de winkelier of zijn personeel een fout, je het fatsoen moet hebben alsnog te betalen, zeker als ik lees dat dergelijke tekorten op het personeel verhaald worden en die verdienen ook geen wereldsalaris. ik meen te lezen dat je dat met me eens bent en dan zitten we toch practisch op dezelfde golflengte. groeten - pml