Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gekassa - 10-02-2009 12:06:02
Auto & Vervoer

Lekke koppakking

bij reparatie van een waterpomp moet ook weer naar het waterniveau gekeken worden. je koelwater vanuit je radiateur wordt nl door je waterpomp door het koelsysteem gepompt. misschien zat er te weinig water in het koelsysteem, na de reparatie, waardoor de motor oververhit raakt en als je dan niet op je temperatuurmeter let krijg je een kokende motor. niet erg als je op tijd stopt maar blijf je doorrijden kan de koppakking lekslaan. dan kan er nl water bij je zuigers komen en als je dan de oliepijlstok eruit haalt zie je een lichtbruine vettige substantie aan de stok hangen. dat is olie vermengd met water. 


het kan met de reparatie te maken hebben. hangt af van hoe reageert de garage hierop.


is het een bovag garage en kom je er niet uit informeer dan bij de bovag.


succes.