Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yke
yke - 19-02-2009 14:25:00
Computers & Telefonie

Opzeggen abo t-mobile

Gerritaltena, de 'oude regeling' waar je over spreekt is nvt op mobiele telecomproviders. bij internetproviders is (was??) het wel een verlenging met een jaar. je hebt deze dus met elkaar verward. mobiele telecomproviders hebben al een aantal jaren een opzegtermijn van 3 maanden. in de tijd van ben tot ergens 2003/2004 was het nog 2 maanden wat dus de opzegtermijn van wolfenjong verklaar. ik geloof dat ergens deze zomer pas de nieuwe regel voor een opzegtermijn van maximaal 1 maand gaat gelden.

@loekoek
ik heb even de av erbij gepakt en dit staat erin:
de klant kan de overeenkomst tegen en na het verstrijken van de minimale contractperiode schriftelijk opzeggen via t-mobile klantenservice (postbus 16272, 2500 bg den haag) onder vermelding van zijn/haar naam, adres, postcode, woonplaats, mobiele telefoonnummer en de gewenste datum van opzegging, dit met
inachtneming van een opzegtermijn van 3 maanden. deze termijn vangt aan op de laatste dag van de factuurperiode waarin de opzegging door t-mobile wordt ontvangen.
na dit gelezen te hebben snap ik het antwoord dat je gehad hebt en handelen zij dus conform hun av. dat er geen verwijzing in je bevestiging stond naar de av vindt ik wel vreemd. maar het is wel standaard dat bij een nieuw contract of verlenging de nieuwe av gelden. het is zoals het is, ik kan er helaas niets anders van maken.