Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kenwel2
kenwel2 - 23-02-2009 15:06:08
Geldzaken & Recht

Opzeggen postbank

hallo, kiran heeft geheel gelijk in deze.


dat het tarief omhoog is gegaan van 0,05 ct naar 0,10 ct per minuut, dat wist ik ook al lang,is ook aangekondigd zowel in de folders alsook op de website!! wij, mijn vrouw en ik, hebben een e/o rekening bij (nu) ing, het enige wat er veranderd is, is dat de betaalpas per kwartaal wordt betaald, en is, zoals kiran al uitrekende, goedkoper geworden!.....onze (volwassen) kinderen hebben allen een andere bank, en betalen verhoudingsgewijs veel meer voor hun bankpasje dan wij.....(hoor ze tenminste daarover klagen..)


en voor wat betreft het belverhaal: ik hoef ze (praktisch) nooit te bellen, alles gaat tenslotte geheel electronisch. ik zie het probleem dan ook echt niet. en, u hoeft de postbank niet meer op te zeggen: dat hebben ze al geheel automatisch voor u gedaan: het is nu ing...ook de website is sinds vandaag veranderd...www.ing.nl


succes met de ing bank!


groeten, henri