Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sunset_1
sunset_1 - 23-02-2009 17:56:34
Computers & Telefonie

Opzeggen abo t-mobile

even een beetje duidelijkheid scheppen:


een contract wordt niet automatisch verlengd! er wordt immers geen vastgestelde periode achter het abonnement aan geplakt. wél loopt een abonnement stilzwijgend door. anders zou de andere helft van nederland beginnen te mopperen als z'n nummer plotseling uit de lucht werd gehaald omdat het contract is afgelopen.
dus: het contract loopt stilzwijgend door, niks automatisch nog een jaar oid eraan vast.


wat de vraagsteller betreft: u bent inderdaad een beetje kansloos. u heeft bij het ondertekenen van beide contracten immers ingestemd met de algemene voorwaarden. hierin staat vermeld dat u bij beeindigen van het contract rekening dient te houden met de minimale contracttermijn (in uw geval verlopen) én altijd 3 maanden opzegtermijn heeft.
nu dus opzeggen, en zorgen dat u over 3 maanden op prepaid staat.