Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jan001 - 20-03-2009 09:45:43
Computers & Telefonie

Simpel

mijn ervaring is erg summier echter ingrijpend. nadat ik mij had aangemeld werd beweerd dat ik binnen 2 weken de simkaart in huis zou hebben. alles natuurlijk na afschrijving van euro 70,00 van mijn rekening. na 3 weken gewacht te hebben is er telefonisch contact geweest met de klantenservice. deze wist mij mede te delen dat de reclamecampagne (lees beloften) nog aangepast moest worden. toen ik zei dat ik op de huidige aanbiedingen was ingegaan werd de jonge dame (carlijn) erg brutaal en zei dat de klant maar beperkt "koning"is bij hun. na annulatie vertelde men mij ook dat de terugstorting van  euro 70,00 euro enige tijd op zich zou laten wachten. de reden was: "dit zijn de regels die wij hier hanteren".


mijn advies: blijf de grotere aanbieders trouw.