Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-01-2005 16:03:40
Voeding & Gezondheid

Bergschoenen

bedankt voor je antwoord, ton.


ik heb inmiddels contact kunnen krijgen met de fabrikant van de bergschoenen. deze heb ik het probleem uitgelegd, met name omdat ik de economische levensduur van mijn bergschoenen wilde achterhalen. dit is (gedeeltelijk) hun antwoord:


het scheef trekken van de tong is bijna nooit een productie- of materiaalfout
maar te wijten aan de manier van dragen, de manier van veters vast maken, de
stand van uw benen e.d.
de economische levensduur is van te veel factoren afhankelijk zodat ik hier geen
uitspaak over kan doen. dit is onder anderen afhankelijk van:
de mate van gebruik. (hoeveel gelopen kilometers)
de natuurlijke loopwijze van de gebruiker.
worden de schoenen gebruikt voor het doel waarvoor ze gemaakt zijn.
worden de schoenen onderhouden volgens de richtlijnen. e.d.
u begrijpt dat ik over uw schoenen geen uitspraak kan doen.


is het niet mogelijk om de economische levensduur van een paar schoenen te geven: ik kan me zo voorstellen dat daar een vaste periode voor staat (bijvoorbeeld ivm verzekeringskwesties etc..)?


verder geven zij dus aan dat het geen produktiefout is, maar ik weet niet goed wat ik hier van moet denken; ik vind het namelijk heel raar omdat mijn vorige paar dit probleem niet had. is er een andere manier om hier achter te komen?


ze bieden verder aan dat ik de schoenen door de winkelier kan laten opsturen naar hen maar dan kunnen de verzendkosten aan mij door worden berekend.


volgens mij is het een beetje een verloren zaak, ik heb ook een klacht neergelegd bij bever zelf, aangezien zij naar mijn idee verantwoordelijk zijn voor de door hun verkochte spullen, maar hier heb ik tot nu toe nog niks van gehoord.


alvast bedankt, liane