Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 09-04-2009 23:37:45
Computers & Telefonie

Aanmelden voor mobiel opwaarderen lukt niet

@ gunster, lastig dat het nog niet is gelukt. ik heb het vermoeden dat u mogelijk opnieuw moet aanmelden met de nieuwe rekening en dan een nieuwe code moet aanvragen of krijgt (die u dan per smsm ontvangt). de code die u binnen 8 dagen dan moet veranderen(?). missschien moet u bij telfort dan wel eerst de oude opwaardeer versie/code beeindigen? ik las nl dat je bij veranderen van rekening je je moet afmelden. de oude code waarmee via de pb opgewaardeerd kon worden vervalt dan lijkt mij. dwz dat begrijp ik uit e.e.a. via onderstaande link. maar misschien heeft u dat alles al geprobeerd. zie nog de link over de procedures over e.e.a.: 
 
 http://www.telfort.nl/klantenservice/mobiel/670/mobiel+opwaarderen">http://www.telfort.nl/klantenservice/mobiel/670/mobiel+opwaarderen
 
vr.gr.