Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
pat67 - 11-04-2009 12:28:48
Computers & Telefonie

Tommy telecom

ik herken het probleem helaas. ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en deze geactiveerd, werkt helaas niet. mijn echtgenoot heeft geen nieuwe simkaart ontvangen, en kan nu al 2 dagen niet meer bellen! helpdesk is onbereikbaar. via de mail heb ik na 4 dagen een antwoord gekregen waar ik niks mee opschiet!


wij zullen waarschijnlijk overstappen naar een andere provider, want dit is onacceptabel!