Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
pat67 - 16-04-2009 18:28:06
Computers & Telefonie

Tommy telecom

mijn echtgenoot heeft 2 dagen geleden eindelijk ook een nieuwe simkaart ontvangen, maar activeren via de site lukte uiteraard niet.


klantenservice telefonisch onbereikbaar. maar weer een mail gestuurd, kreeg als antwoord dat ik de kaart via de webside met het nieuwe nummer kon activeren. dat was dus juist wat niet lukte!! weer gemaild, ik moest zijn gegevens doorgeven, maar tot op heden nog niets gebeurd.


mijn eigen (oude) nummer zou nu werken met de nieuwe simkaart, maar helaas....