Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-04-2009 17:34:59
Computers & Telefonie

Tarief online

Internetproviders passen regelmatig prijzen, specificaties en voorwaarden van hun abonnementen aan voor nieuwe abonnees. voor de bestaande abbonnees passen ze meestal niets aan. daar moet je zelf om vragen. de gegevens op de website zeggen alleen iets over de abonnementen voor nieuwe abonnes en zeggen absoluut niets over bestaande abonnementen, ook al komen de abonnementsnamen overeen!
als op het moment dat jij je abo afsloot de prijs €23 was en jij hebt nooit een prijswijziging ontvangen dan is dat jouw maandprijs. je kunt aan je provider vragen of je over mag stappen van jouw 'oude' adsl-extra naar het 'nieuwe' adsl-extra. zoiets kan meestal wel. let wel even op of er niet meer verschillen zijn tussen de 2 abo's dan de prijs alleen.