Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

soepkiep
soepkiep - 26-04-2009 15:33:59
Computers & Telefonie

Ziggo z1 van analoog naar digitaal


: dan doe je iets verkeerd / verkeerde scherm, want een smartcardnr. heb je alleen als je al digi t.v. hebt.

geen wonder dat ik het niet kon vinden dus zo'n kaart heb je alleen in je bezit al je digitaal tv hebt

hoezo verkeerde scherm als je een mail wilt sturen dan vragen ze jou klanten nummer en het smart card nummer om dat ik dit niet had kon ik het niet versturen. dus kun je bellen of per brief
ik heb de brief gepost ben benieuwd of ik er wat van te horen krijg
wat bellen betreft ik meen dat het 10ct per min kost als je niet direct geholpen wordt kost het je toch veel geld