Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Wat kan ik doen tegen een onterechte vordering van een deurwaarderskantoor
hoi wij hebben ook problemen met de delta en kregen dus ook een brief van de deurwaarderskantoor zeeland dit was de eerste keer dat wij van deze schuld hoorde wij hebben gebeld met delta ,klachten duidelijk gemaakt aan hun met een aangetekende brief langs geweest en elke keer hebben ze beloofd om een computeruitdraai te geven zodat wij weten waar deze bedragen vandaan komen want op het schrijven van de deurwaarder staan vier bedragen met allemaal dezelfde datum 2005
delta reageerd op onze brief met we hebben de vordering doorgestuurd naar deurwaarderskantoor zeeland dus weer geen duidelijkheid over de bedragen wij hebben toen gebeld met deurwaarderdskantoor en hun zouden contact opnemen met de delta die vervolgens in een fax alleen schrijft dat de vordering terecht is dus weer geen duidelijkheid toen een aangetekende brief verstuurt naar de deurwaarder na drie weken nog steeds geen antwoord
wij begrijpen dat je hiermee zit en duidelijkheid wil maar zoals het bij ons gaat ga je die niet krijgen zowel bij de delta als bij de deurwaarder niet
wij zien ons dus genoodzaakt om het voor de geschillencommisie voor te laten komen
wij hebben alle moeite gedaan terwijl hun eisen en denken dat ze even met een bedrag aan kunnen komen waar die bedragen vandaan komen mag joost weten
we wensen je dus veel succes en hopen dat het opgelost wordt