Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kiran
kiran - 05-05-2009 19:44:59
Computers & Telefonie

Is dit reëel?

@haandrik


http://www.consuwijzer.nl/ik_wil_advies_over/elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/garantie/basisinformatie/rechten_in_de_garantieperiode">klik hier: rechten in de garantieperiode


leest u bovenstaande link, met name 'garantie fabrikant'.


jammer dat u zich door dynabyte heeft laten doorsturen. de evt. reparatiekosten zou u nu moeten proberen terug te vorderen. bij problemen: terug naar de verkopende partij - dus dynabyte - en die had het probleem moeten oplossen. met dynabyte heeft u vorig jaar de koop gesloten en niet met de fabriek. maw. met de fabrikant heeft u niets te maken.


zou teruggaan naar dynabyte voor overleg. de 'smoes' van vallen? tsja ... bij terug sturen direkt naar de fabrikant ... loop je inderdaad tegenwoordig het risico van dit soort zaken. (zo komt men onder de garantie uit)


nu moet u het tegendeel kunnen bewijzen. lastig! onderzoekskosten e.d. kunt u terug vinden in de link.