Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
markjansen - 06-05-2009 10:40:51
Computers & Telefonie

Tommy telecom

hallo,


volgens mij is het een beetje aan het escaleren tussen tommy telecom en kpn over de rug van de abonnee. de nieuwe simkaart werkt, maar nogsteeds met een ander nummer. mijn vorige nummer is nogsteeds niet overgezet. ik vond dat nog niet zo heel erg omdat ik nog een andere gsm met abonnement bij een andere provider heb, dus ik ben nog bereikbaar voor bekenden.


tot mijn verbazing is er opeens een bijna 4x zo hoog bedrag als normaal van mijn bankrekening afgeschreven, terwijl ik nog geen factuur heb ontvangen. hier komt nog bij dat het bedrag is afgeschreven door een ander bedrijf met een ander rekeningnummer. hiervoor heb ik geen machtiging afgegeven. ik dacht ik bel de klantenservice om te vragen waar dit op slaat. na ongeveer een kwartier in de wacht gestaan te hebben kreeg ik te horen dat het te druk was, en ik later maar moest terugbellen. vervolgens werd de verbinding verbroken. toen vond ik het genoeg, ik heb mn best gedaan. ik heb vervolgens de bank gebeld om het bedrag te storneren.


hebben jullie hier ook problemen mee?