Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kenwel2
kenwel2 - 15-05-2009 14:21:27
Elektronica & TV

Ziggo stuurt naheffing na aanmeldin gratis hd pakket

hallo koekeloer, zelf ken en heb ik geen ziggo, maar, wat u wel kunt doen, is vragen aan deze kabelaar, wat de voorwaarden zijn, en of ze u de vorwaarden (die schriftelijk ergens opgesteld moeten staan!) eens (in zijn geheel)naar u toe te sturen, een telefoontje naar ze, en er naar vragen. meestal krijg je als je belt met een kabelaar iemand van de frontoffice, vraag naar iemand van de backoffice, desnoods een teamleider of manager, de meesten die aan de telefoon zitten, weten je nog niet eens een fatsoenlijk en duidelijk antwoord te geven,vandaar, bespaar je die moeite, want dan blijf je in een vicieus cirkeltje hangen....


gr. henri