Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-05-2009 22:18:49
Computers & Telefonie

Mijn tel...afgesloten

@molenheide


dat veranderen van abo kan nog weleens problemen geven. (tijdje aanlopen) de lijn is opgezegd, maw. weer vrij gemaakt in voorbereiding op surfen en bellen. waarom dat zo lang moet duren? geen flauw idee ... daar zou je achterheen moeten blijven zitten.


wat de kosten betreft. je zou de voorbeeldbrief kunnen gebruiken om de abonnementskosten terug te vorderen en gelijk je klacht van 'nog niet aangesloten zijn' erin kunnen vermelden. laat onderste gedeelte 'geschillencommissie' maar weg.


http://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrieven_telecom/voorbeeldbrief_klacht_over_telefoonrekening">voorbeeldbrief telecom