Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edwardus
edwardus - 17-11-2011 23:34:24
Computers & Telefonie

Advies providers

Met telfort ben ik ook nog steeds tevreden (wel het vast bellen onlangs opgezegd toen het ineens duurder werd). echter, je moet er niet aan beginnen als je weinig verstand hebt van modems/routers in mijn ogen, want de klantenservice laat te wensen over, hoewel ik er meteen bij moet zeggen dat de online ondersteuning via het webcare team een goede aanvulling is.

de klachten die geuit zijn in de uitzending van radar zijn deels aan telfort, deels aan de klant zelf te wijten, alleen is in een programma zoals radar de klant altijd koning en de leverancier altijd de grote boze wolf (hint: antoinette hertsenberg klinkt altijd zwaar overtuigd van haar gelijk, maar heeft dat niet altijd).

een van de goedkoopste providers is tele2, waar ik persoonlijk geen ervaring mee heb.

alice is technisch wel goed (zover mij bekend) maar administratief is het een puinhoop.

xs4all is niet zo goedkoop maar wel een degelijke reputatie en helpdesk tegen lokaal tarief. de goedkoopste providers hebben vaak de duurste service-nummers!

veel informatie is terug te vinden op de *.gebruikers.eu sites (vul de naam van de provider in op de plek van *).

er is niet één provider waar niks fout gaat.