Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-01-2005 17:23:17
Elektronica & TV

Senseo kapot?

wij hebben dit ook gehad, wij zijn naar de blokker gegaan en hebben daar het adres gekregen van de maker van het apparaat.


blokker zei dat hun het apparaat konden opsturen, maar dat duurde zoveel weken.


maar je kon het apparaat ook zelf kosteloos (via antwoordnummer) opsturen naar de firma. gewoon in een doos, en wij hebben er vuilniszakken omheen gedaan zodat niemand kon zien wat er in de doos zat. en we kregen het apparaat een week later terug, ze hadden kosteloos het apparaat gemaakt. men schreef dat  vaker voor kwam met een senseoapp.


 


beau04