Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kenwel2
kenwel2 - 11-06-2009 14:59:52
Geldzaken & Recht

Zak wehkamp vermist - nota € 192: hoe moet ik dit aanpakken

cmm347, wel wil ik je enkele tips meegeven, voor als je weer eens wat gaat bestellen: bestellingen worden doorgaans 'franco' verstuurd, als de bezorger toevallig een pakket bij zich heeft, en dat dan bij de buren afgeeft, dan moet de bezorger dit per briefje aan je laten weten, welnu, wat wij zelf hebben meegemaakt: een pakketje (bader) franco besteld, keurig afgegeven door bezorger, 2 deuren terug, ook netjes briefje in de bus: bel bij die mensen 2 deuren terug aan, om pakketje op te halen, wordt er doodleuk gezegd'we hebben niets gezien' en 'toch mischien ergens anders afgegeven' na veel geharrewar, bleek 'ons' pakketje toch bij bewuste persoon te liggen, (zag het zelf in een hoek in de gan liggen, waarop ik vroeg: maar wat ligt daar dan?!) bleek het inderdaad 'ons' pakketje te zijn...je kunt er van alles bij denken, maar heb dat maar niet gedaan...


om dit nooit meer mee te willen maken, hebben we besloten, om elk pakketje, onder rembours te laten komen, kost wel extra geld, maar dan moet er wel voor betaald worden, wie het dan ook aanneemt.....en ben je niet thuis, dan kunnen ze het nooit elders bezorgen. (er moet voor betaald worden!)wij zijn er in ieder geval mee gekapt, vooral dat franco huis gebeuren, want daar hebben ze ons niet (meer) mee, en ik ga/hoef echt niet op zoek naar iets wat er besteld is, nooit meer..en ja, stel dat het in verkeerde handen komt, jij als klant moet uiteindelijk wel ervoor betalen, ook als je nooit wat ontvangen hebt, want het kan, zeker op de door mij omschreven manier, terwijl zo'n bezorger er werkelijk niets aan kan doen....


gr. henri