Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

OpTijdNaarBed
OpTijdNaarBed - 11-06-2009 15:04:39
Computers & Telefonie

Phone house

Uw toestel is binnen 6 maanden stuk gegaan. daarmee is het aan de phone house om aan te tonen dat het vocht niet in het toestel zat toen het uitgeleverd werd.

het probleem met het verkeerde garantiebewijs is een probleem van de phone house, niet van u. is er een manier waarop u aan kunt tonen dat u het toestel daar gekocht heeft (bankafschrijft, contract, herinnering vd verkoper, ...)?


heeft u het toestel nog? soms werkt het door een paar keer een headset aan te sluiten en weer los te halen (slecht contact (1 zandkorreltje is voldoende) in bv het minijackje). werkt het toestel wel met headset? heeft u al een factory-reset geprobeerd?

vocht in de microfoon uit zich eerder in onverstaanbaarheid, meestal niet in stilte. als er inderdaad vocht in zit, kan het probleem soms (tijdelijk) verholpen worden door het toestel een uurtje op een lauwwarme verwarming of even in de zon te leggen. let dan wel op dat het display niet te warm wordt of te lang in de open zon ligt.