Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anna4u - 24-06-2009 12:55:35
Huishouden & Energie

Senseo

geen enkel probleem hier, ook niet met het retour brengen en ontvangen, is zonder problemen verlopen.


ik heb zelf wel eerst de senseo laten doorslopen nadat ik 'm terug had.


de senseo smaakt weer zoals vanouds, ze hebben zelf kosteloos een defect lampje vervangen (van de tweekops).


er zit na de grote senseo reparatie een vernieuwde garantie op van twee jaar, dus ik zou gewoon even terug gaan naar de winkel.


en de helpdesk is gratis te bellen voor problemen.


niet opsturen betekend ook geen verdere garantie natuurlijk.