Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
nema - 24-06-2009 17:16:26
Huishouden & Energie

Senseo

mijn senseo was pas 2 maanden oud toen ik hem terug moest sturen. toen hij terug was kreeg ik een telefoontje van het hoofdkantoor dat het allemaal te lang geduurd had met de reparatie en dat ik mijn eigen senseo niet terug zou krijgen maar een kompleet nieuwe. ik heb de dame bedankt voor de goede service.


2 dagen later de post met een pakketje, aha mijn nieuwe senseo, mis het was mijn "oude"senseo, ik heb dus gebeld naar het servicenummer en daar snapte niemand iets van mijn verhaal, het was daar dus helemaal niet bekend. 2 dagen later weer de post met een pakketje er zaten 2 spaarlampen en en een excuusbrief, in die brief excuses dat het allemaal zo lang geduurd had maar dat ze z.s.m. een doos zouden sturen om mijn senseo in op te sturen.


snap er dus niets meer van heb ook niet meer gebeld.


mijn senseo doet het overigens prima nu.